טול כרם: חוסלה חוליית מחבלים בדרכם לבצע פיגוע

קובי פינקלר No Comments on טול כרם: חוסלה חוליית מחבלים בדרכם לבצע פיגוע

צוותים מיוחדים של ימ״מ ושב״כ הוקפצו לטול כרם וחיסלו חולייה של מספר מחבלים בזמן שהיו ברכב, כנראה בדרכם לבצע פיגוע. ברכב נתפסו אמל"ח ותחמושת. מדובר במחבלים מגדודי ״התגובה המהירה״, הגדוד המקומי של טול כרם. מפקד גדוד עז א-דין אל-קסאם ומפקד גדוד תגובה מהירה, אחד המבוקשים הבכירים במחנה

21:27
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני זמן קצר בפעילות משותפת של שב״כ, ימ״מ וצה״ל בעיר טול כרם שבחטיבת מנשה חוסלו ע״י כוח של לוחמי הימ״מ ושב״כ ארבעה ממחבלי תשתית הטרור בטול כרם שאחראית על ביצוע עשרות פיגועי ירי, ותכנון פיגועים נוספים.

מבין ארבעת המחבלים שחוסלו, שני בכירי התשתית: ג׳האד שחאדה, בן 24, תושב מ.פ טול כרם, פעיל טרור מרכזי אשר עמד בראש התשתית.

עז אדין עווד, בן 28, תושב מ.פ טול כרם, פעיל טרור מבכירי התשתית.

במהלך החודשים האחרונים אותרה על ידי שב״כ תשתית טרור אשר התבססה במחנה הפליטים טול כרם והייתה אחראית לביצוע עשרות פיגועי ירי בגזרה לעבר יעדים ישראלים.

התשתית פעלה בהנחיה ובמימון של מאכוונים מרצועת עזה ומחו״ל מטעם ארגון הטרור חמאס וארגונים נוספים, בתוך כך קיבלו מאות אלפי שקלים לטובת הנעת פעילות טרור.

במסגרת פיקוח על מחבלי התשתית אותר עיסוק בחימוש, הצטיידות באמל״ח, קידום פיגועי מטען, כוונות לירי תלול מסלול, גיוס מחבלים וכוונות שילוח מחבלים לעבר עורף ישראל.

2 נשקים מסוג M16 אשר שימשו את החולייה נתפסו ע"י כוחות הביטחון בשטח.

במקביל ללחימה ברצועת עזה, שב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל פועלים וימשיכו לפעול לסיכול תשתיות הטרור של חמאס בכל מקום בו ינסו לפגוע באזרחי ישראל.

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק שיבח את פעילות הכוחות ואמר: "שילוב הזרועות האחוד של כוחותינו בהצלבה עם המידע המודיעני של שירות הבטחון הכללי מוכיח פעם נוספת כי הינו שובר השיוון בלוחמה בטרור. נמשיך לפעול בעוצמה ובנחישות יחד עם גופי הבטחון לשמירה על בטחון האזרחים והמדינה, גאה בלוחמינו אשר מגנים בגופם על המולדת".



0 תגובות